Definiții
Utilizator – orice persoană care vizitează site-ul.
Client – persoană fizică/persoană juridică care efectuează o comandă.
Produse și Servicii – orice produs sau serviciu menționat în comandă, care urmează să fie furnizate de către Vânzător clientului.
Comandă – un document electronic care intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client, prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Produse și Servicii și de a face plata acestora.
Conținutul site-ului (imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate) este integral proprietatea SC SEPELAND SRL și a furnizorilor săi și este protejat de Legea privind drepturile de autor și drepturile conexe, precum și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul SC SEPELAND SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.
Prețul final plătit de către client va fi afișat, iar costul de transport al produsului i se va comunica clientului telefonic, în funcție de distanță.
Generalități
SC SEPELAND SRL nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau emailurile trimise de la blat-lemn.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecte, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari.
Utilizatorul folosește site-ul pe propriul său risc, SC SEPELAND SRL fiind liberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. SC SEPELAND SRL nu este responsabilă de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte; în caz contrar, ar putea suporta consecințele acestor erori (Comanda întârziată, transmisă greșit etc.).
SC SEPELAND SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru informațiile introduse greșit, din care pot decurge întârzieri în livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuate în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declară de acord ca un reprezentant SC SEPELAND SRL să-l contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către Părți (email/telefon) pentru confirmarea personală a Comenzii.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
Costul livrării comenzilor cu o valoare mai mică de 20000 RON este suportat în totalitate de către client. Acest cost va fi comunicat tuturor clienților după plasarea comenzii. În cazul în care livrarea se va face de către Sepeland SRL, acest cost va fi comunicat de către un reprezentant Sepeland.
În cazul în care livrarea se va face de către un partener Sepeland, acesta va fi comunicat direct clienților prin: apel telefonic sau mesaj sau email, direct de către partener. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 20000 RON, costul livrării produselor va fi gratuit în România, iar acest lucru va fi comunicat clienților de către un reprezentant Sepeland SRL.
La Blat Lemn by SEPELAND, ne dorim să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături plăcută și fără griji. În acest sens, am dezvoltat o Politică de Rambursări și Returnări transparentă și în conformitate cu cerințele legale, pentru a vă asigura că sunteți complet mulțumit de achizițiile dvs. de la noi.
CERTIFICAT DE GARANȚIE
Pentru a beneficia de garanție, Clientul are următoarele obligații:
- produsul să fi fost cumpărat de la SC SEPELAND SRL și folosit numai în scopul pentru care a fost conceput;
- să respecte instrucțiunile de folosire și să utilizeze produsul conform instrucțiunilor impuse de producător;
- să păstreze certificatul de garanție și documentul fiscal cu care a cumpărat produsul;
- să păstreze ambalajul original și toate accesoriile care au venit în acesta și să le livreze împreună cu produsul în garanție. Se asigură garanție în conformitate cu Certificatul de garanție aferent fiecărui produs. Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe Certificatul de garanție. Costul transportului către adresa unde se realizează garanția, cât și retrimiterea către client, este suportat de Client.
În cazul în care produsele nu se montează imediat ce au fost primite, acestea trebuie desfăcute din ambalaj pentru a evita formarea condensului în interior.
- Fiecare produs comercializat de SC SEPELAND SRL beneficiază de garanție legală de conformitate și comercială de 24 de luni. Nu se poate solicita o garanție extinsă, mai mult decât cea menționată.
- Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani.
- Orice reparație în garanție se efectuează de către SC SEPELAND SRL la sediul firmei din localitatea Nădrag, strada Cornet, numărul 43, județul Timiș. Contact telefonic: 0766776842 sau 0768137612, email: sepetiucrazvan@gmail.com.
- Orice reparație în garanție se efectuează în maxim 15 zile.
- Perioada în care produsul se află în reparație se adaugă termenului de garanție legală de 24 de luni.
- Pentru a beneficia de garanție, Cumpărătorul are obligația să ia la cunoștință și să respecte prevederile cuprinse în Certificatul de Garanție și instrucțiunile de manipulare, montaj, întreținere; în caz contrar, existând posibilitatea de a pierde garanția.
- Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele fabricate din lemn masiv și natural (stejar, brad, carpen, molid etc.) nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Lemnul poate avea noduri, crăpături, fisuri, scorburi și alte forme și texturi specifice lemnului natural. Dacă aceste particularități specifice lemnului masiv și natural nu există la achiziționarea produsului sau dacă sunt nesemnificative, în timp ele pot apărea sau pot deveni mai mari. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
- Montarea produselor care necesită acest lucru se face conform schiței prezente în ambalaj sau conform semnelor inscripționate pe materialul lemnos.
CONDIȚII ÎN CARE GARANȚIA DEVINE INAPLICABILĂ SAU NULĂ
- Uzura normală a produsului ținând cont de durata de viață.
- Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor părți componente în urma expunerii la soare sau la o altă sursă puternică de căldură sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de către client, deteriorările produsului în urma unor calamități, ruperea sau zgârierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea în condiții de umiditate, curățarea cu substanțe neadecvate, depozitarea și utilizarea produsului în condiții improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat și proiectat.
- Folosirea produsului în regim industrial, în locuri publice sau în scopuri profesionale.
- Intervenția, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate.
CONSTRUCȚIE MOBILIER
GENERALITĂȚI
- Materialul de bază în construcția mobilierului rustic este lemnul masiv și natural (stejar, brad, fag, carpen, molid etc.). Pentru uniformizarea și colorarea suprafețelor se folosesc coloranți chimici și naturali rezistenți la lumină și acțiunea razelor solare, iar pentru finisare se folosesc lacuri, baițuri, uleiuri. Toate aceste substanțe folosite nu pun în pericol viața omului și nici nu afectează mediul înconjurător.
- Fiecare obiect de mobilier fabricat de către SC SEPELAND SLR are cel puțin o componentă unică, ceea ce rezultă că fiecare produs este un unicat. Toate pozele folosite în scopul vânzării, precum și pozele prezentate pe site-ul blat-lemn.ro în scop publicitar au caracter informativ.
MOD DE AMBALARE
-
- Obiectele de mobilier rustic fabricate de către SC SEPELAND SRL sunt livrate în carton și în folie. Părțile sensibile vor fi ambalate în mai multe straturi de carton și folie pentru a fi protejate și pentru a ajunge în siguranță la destinatar.
INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE
- Produsele de mobilier se vor manipula și transporta în diferite localități numai în ambalajele proprii.
- Fiecare produs va fi dezambalat cu grijă evitându-se zgârierea sau lovirea subansamblurilor corpurilor.
- Feriți piesele de mobilier rustic de umezeală, îngheț, igrasie, căldură excesivă și acțiunea prelungită a razelor solare. Nu se așază mobila mai aproape de un metru de sursele de încălzire (soba, calorifer etc.).
- Produsele de mobilier realizate din lemn masiv și natural expuse prelungit sub acțiunea razelor ultraviolete își pot modifica culoarea.
- Feriți suprafețele de obiectele fierbinți, alcool, zgârieturi, lovituri. Nu se vor așeza obiecte ude sau încălzite pe suprafața lustruită a mobilierului. Obiectele încălzite defectează și suprafețele lăcuite.
- Curățarea, întreținerea și lustruirea suprafețelor se va face, după caz, cu soluții speciale pentru lemn produse de firme specializate. Praful se șterge cu o cârpă moale și uscată, fiind contraindicată ștergerea cu cârpe unse în ulei, petrol, alcool etc. Este interzisă folosirea preparatelor de curățare care conțin elemente abrazive și acizi.
- Garanția nu se răsfrânge asupra elementelor defecte apărute din neglijența clientului, cum ar fi lovituri, zgârieturi, crăpături.
- Pentru modelele de fotolii, greutatea maximă suportată este de 80 kg (fotoliu 1 loc), 160 kg (fotoliu 2 locuri), 240 kg (fotoliu 3 locuri). Pentru obiectele de grădină, greutatea maximă suportată este de 200 kg/bancă, 90 kg/scaun și 150 kg/bancă balansoar.
- Evitați împingerea mobilierului.
- Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră.
LIVRARE
Data estimată de livrare poate varia în funcție de produs. Clientului i se va comunica telefonic sau prin email. Pentru clienții din străinătate, prețul final al comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face după acceptarea explicită a acestui preț. Niciuna dintre părțile contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (total/parțial) sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forța majoră. Părțile își vor aduce la cunoștință de îndată cazul de forță majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecințelor evenimentului.
Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. Orice conflict apărut între SC SEPELAND SRL și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, conform legii, iar dacă aceasta eșuează, se apelează la instanțele românești competente.
POLITICA DE RETUR
Orice produs fabricat de SC SEPELAND SRL și achiziționat de către client poate fi returnat indiferent de motiv și fără nicio justificare în maxim 14 zile calendaristice, din momentul în care clientul a intrat în posesia lui conform facturii emise. Adresa de returnare a produselor este Localitatea Nădrag, strada Cornet, numărul 43, județul Timiș. Pentru a putea returna un produs, clientul are obligația de a informa în scris SC SEPELAND SRL și înainte de returnare, prin intermediul formularului de contact prezent pe pagina de contact a site-ului blat-lemn.ro. Costul transportului aferent returului unui produs este suportat în totalitate de către client. Produsul returnat de către client trebuie să fie în ambalajul original, fără urme de uzură, zgârieturi, crăpături, lovituri și fără intervenții asupra suprafeței lemnului. Dacă produsul prezintă urme de uzură, ambalaj rupt sau deteriorat, sau dacă nu are toate componentele sale, SC SEPELAND SRL poate să nu accepte returul produsului sau poate să returneze doar o parte din valoarea inițială a produsului. Produsele fabricate la comandă sau personalizate după specificațiile clientului nu beneficiază de retur. Returnarea contravalorii produsului se va face în maxim 30 de zile calendaristice.
Politica de retur a produselor vândute de către SC SEPELAND SRL se bazează pe legislația română în vigoare conform OUG 34/2014. Garanția produselor vândute de carte SC SEPELAND SRL are la baza legislația romana in vigoare conform legii 449/2013.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne contactați. Echipa noastră este aici pentru a vă ajuta să aveți o experiență de cumpărături fără probleme și să vă asigure că sunteți pe deplin mulțumit de achizițiile dvs. de la Blat Lemn by SEPELAND.